Кошик
379 відгуків
Тепло Маркет
+380 (98) 099-09-27
Додати відгук

Обмін та повернення

Чи можу я обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб використати можливість обміну, повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся, що:
  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, за умови, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, і навіть розрахунковий документ придбання.

Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється за наявності висновків/актів сервісного центру авторизованого виробника Товару, за винятком випадків порушення правил ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Також звертаємо вашу УВАГУ на перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), визначеному

 
  • продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

Непродовольчі товари:

  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
  • корсетні товари;
  • парфумерно-косметичні вироби;
  • перо-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • зубні щітки.

Де і як можна зробити обмін чи повернення товару?

Обміняти чи повернути товар можна у магазині м.Київ, вул. Вікентія Хвойки 21.

При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: 098-099-09-27. Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.

Ми повернемо вам кошти на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?

У випадку, якщо Товар вимагатиме гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали виріб або до сервісного центру, контактні дані якого ви можете знайти у гарантійному талоні або уточнюйте за тел. 098-099-09-27 (пн. - зб. з 10:00 до 19:00)

Якою є гарантія на цей товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 300 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:
  • товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має «суттєвий недолік».
 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • якщо серійний номер а, що знаходяться на виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
 

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:

  • випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
 

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
  • на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.
 

З питань сервісного обслуговування та повернення товару дзвоніть нам за тел.: 098-099-09-27 (ПН-СБ з 10:00 до 19:00)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner