Обмін та повернення
Чи можу я обміняти товар або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.Щоб використати можливість обміну, повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, за умови, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, і навіть розрахунковий документ придбання.
Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється за наявності висновків/актів сервісного центру авторизованого виробника Товару, за винятком випадків порушення правил ЕКСПЛУАТАЦІЇ
Також звертаємо вашу УВАГУ на перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), визначеному
- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
Непродовольчі товари:
- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
- корсетні товари;
- парфумерно-косметичні вироби;
- перо-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки.
Де і як можна зробити обмін чи повернення товару?
Обміняти чи повернути товар можна у магазині м.Київ, вул. Вікентія Хвойки 21.
При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: 098-099-09-27. Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.
Ми повернемо вам кошти на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
У випадку, якщо Товар вимагатиме гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали виріб або до сервісного центру, контактні дані якого ви можете знайти у гарантійному талоні або уточнюйте за тел. 098-099-09-27 (пн. - зб. з 10:00 до 19:00)Якою є гарантія на цей товар?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 300 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має «суттєвий недолік».
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- якщо серійний номер а, що знаходяться на виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
- якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:
- випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
- на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
- на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.